GENEL NİTELİKLER
- Lojistik, Endüstri Mühendisliği, İşletme, İstatistik veya ilgili bölümlerin son sınıf öğrencisi olan,
- CRM sistemleri hakkında bilgi sahibi ya da bu alanda kendini geliştirmek isteyen,
- Raporlama ve veri denetleme konularında kendini yetkinleştirmek isteyen,
- Excel ve diğer ofis programlarını etkin bir şekilde kullanabilen,
- İngilizce bilgisiyle uluslararası projelere katkı sağlayabilecek düzeyde olan,
- Analitik düşünme becerisine sahip, detaylara önem veren ve sonuç odaklı,
- İletişim becerileri güçlü, takım çalışmasına yatkın ve yaratıcı düşünebilen.
İŞ TANIMI
- CRM sistemine verileri işlemek, pazarlama hedeflerini gerçekleştirmek
- CRM sistemi üzerinden satış ekibi tarafından girilen verilerin doğruluğunu ve bütünlüğünü denetlemek, eksiklikleri tespit ederek düzenlemelerin yapılmasını sağlamak,
- Pazarlama hedefleri için müşteriler ile telefon ve mail ile iletişime geçmek,
- Pazarlama kampanyalarının ve projelerin raporlamalarını hazırlamak ve yönetime sunmak,
- Müşteri geri bildirimleri ve pazar trendlerine dayalı analizler yaparak pazarlama stratejilerinin geliştirilmesine katkıda bulunmak,
- Ekipler arası iletişimi güçlendirerek proje koordinasyonuna destek sağlamak.
Aday Bilgileri
- Tecrübe:Tecrübesiz adaylar
-
Eğitim Seviyesi:Üniversite - Öğrenci
-
Yabancı Dil:İngilizce(Okuma:İyi - Yazma:İyi - Konuşma:İyi)
Posizyon Bilgileri
-
Departman:Satış ve Pazarlama Departmanı
-
Pozisyon:Stajyer/Uzun Dönem
-
Çalışma Şekli:Stajyer
-
Şehir/İlçe:İstanbul (Avrupa) - Çatalca
6
Gün
28
Görüntüleme
T.C. İstanbul Arel Üniversitesi Kariyer Merkezi
-
İl/İlçeİstanbul (Avrupa) Büyükçekmece